קבוצת בייסברג עם תקציב חדש: הקאמבק של החברה הממשלתית

קבוצת בייסברג זכתה במכרז יחסי הציבור של החברה למתנ"סים. בייסברג: "את 2022 פתחנו עם הצטרפות של שורת לקוחות, שמעידה על כך שהולכת להיות שנה מוצלחת"

החברה למתנ"סים בחרה ב"גלאי תקשורת" כזוכה במכרז יחסי הציבור מרכזים הקהילתייים שלה.  חברת יחסי הציבור מקבוצת BAYSBERG TEAM תטפל בתקשורת הכללית של 180 המרכזים הקהילתיים.

החברה למתנ"סים היא חברה ממשלתית באחריות משרד החינוך והארגון החברתי המוביל בישראל עם הפרישה הרחבה ביותר במדינה, שייעודה הוא בניית קהילות מקומיות.
"גלאי תקשורת" נרכשה בסוף 2019 על-ידי האחים אלמוג וגל בייסברג ומוזגה לתוך קבוצת החברות שהקימו. הקבוצה מספקת מעטפת שיווקית נרחבת באמצעות חברות אסטרטגיה, דיגיטל, סושיאל, מיתוג, תקשורת בינלאומית ומגזרית, ניהול משברים ועוד ליותר ממאה ארגונים.
בין לקוחות החברה: ההסתדרות הלאומית, מכון וינגייט – המכון הלאומי למצוינות בספורט, קבוצת הג'רוזלם פוסט-מעריב, רשת חנויות הביגוד תמנון, מכון דוידסון – הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, ענקית הקמעונאות ויקטורי, היבואנית ויליפוד, מרכז בגין, הרשות לפיתוח ירושלים ועוד.
חברת יחסי הציבור עבדה עם החברה למתנ"סים עד לפני כשנה, כשנסתיים תוקף חוזה קודם. "כל לקוח שחוזר אלינו הוא אות כבוד", אומר יו"ר הקבוצה היועץ האסטרטגי גל בייסברג. "את 2022 פתחנו עם הצטרפות של שורת לקוחות, שמעידה על כך שהולכת להיות שנה מוצלחת. אנו גאים להיות שותפים של הארגונים המובילים בישראל בדרכם לפסגות חדשות".

בלוגים קשורים

דילוג לתוכן