קמפיין גיוס – שמחה לילד

הסיפור:

שמחה לילד היא עמותה המסייעת לילדים חולים ולמשפחותיהם, ומלווה אותם בעיקר בתקופת האשפוז והשיקום. כדי לממן את פעילותה, הוחלט לצאת לקמפיין מימון המונים. מטרתנו היתה לייצר תהודה תקשורתית לקמפיין, ולעמותה באמצעות הקמפיין. כך שהוא ישמש כמנוף להגברת המודעות לארגון.
הבעיה היא שיש הרבה מאוד קמפיינים של התרמה למטרות טובות מאוד, ולאנשים כבר אין קשב. לכן צריך לייצר משהו מיוחד. שורת המיצוב של העמותה היא "הכל אפשרי" ועל כך ביססנו את האסטרטגיה.

אסטרטגיה: הגשמת החלומות של הילדים באמצעות מימוש חלומות של מבוגרים.

האסטרטגיה.

בדקנו את עולם גיוס הכספים – זאת, באמצעות בדיקת הקמפיינים הרבים שעורכים לקוחות המשרד, שיחה עם עמותות המגייסות, גופי גיוס ועיתונאים המסקרים את התחום. התחקיר סייע לנו להבין את הבעיה העיקרית של הקמפיינים – אסטרטגיית הכאב השחוקה ומעוררת האנטגוניזם.

החלטנו לפנות לכיוון השני, ולייצר קמפיין המדבר חיובית. בחרנו במסר של "הגשמת חלומות". בכך אנחנו מתייחסים להגשמת החלומות של הילדים החולים, גם להגשמת החלומות של התורמים – שזוכים לקבל מוצרים יחידים במינם כמו תסריט של סדרה עליה גדלו כילדים.

מדדי ההצלחה – גיוס 2 מיליון ₪.

 

התוצאה.

הקמפיין שאף לגייס שני מיליון שקלים, אך הצלחתו הביאה לגיוס היסטורי עבור העמותה של 124% מהמטרה – ‏2,476,920 ₪. זאת, בעיקר בזכות מודעות ציבורית נרחבת שנוצרה בעקבות עבודת היח"צ.

דילוג לתוכן