קבוצת בייסברג זוכה בתקציב של קבוצת הנדל"ן העולה R.E.L

קבוצת בייסברג העוסקת ביחסי ציבור זכתה בתקציב של קבוצת הנדל"ן R.E.L (אריאל), התקציב החדש יטופל במחלקת הנדל"ן של החברה. אלמוג בייסברג: "אנחנו שמחים להצטרף למשפחת R.E.L בתקופה בה הם פורצים אחרי שנים של עשייה מתחת לראדר".

קבוצת R.E.L מודיעה היום על כך שבחרה ב"קבוצת בייסברג", שנמצאת בבעלות האחים אלמוג וגל בייסברג, לטפל במערך האסטרטגיה ויחסי הציבור שלה. התקציב החדש יטופל במחלקת הנדל"ן של "קבוצת בייסברג" המטפלת בין היתר באיגוד מהנדסי ואדירכלי ערים, בית ירושלמי, אייקונקס, אסיה סיירוס, הסכם גג אשדוד ועוד.

קבוצת R.E.L (אריאל) הוקמה בשנת 2011 על ידי היזם טוביה לקוביץ' ופיליפ גודמן. פעילות הקבוצה מתרכזת בשלושה תחומים עיקריים: מגורים, קרקעות ואנרגיה. בשנים הקרובות צפויה הקבוצה לבנות עשרות אלפי יח"ד ברחבי הארץ במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית ולקחת חלק בפרויקטים מרכזיים ונרחבים בתחומי האנרגיה עם דגש על אנרגיה מתחדשת.

קבוצת בייסברג היא חברת תקשורת שיווקית משולבת המטפלת בעשרות לקוחות גדולים בתחומים שונים ובהם נדל"ן,קמעונאות, תרבות, ספורט, מגזר שלישי, חברות בורסאיות ועוד. בין לקוחות ההקבוצה: ויקטורי, ההסתדרות הלאומית, מכון וינגייט, קבוצת עתיד, מלונות אסטרל, כללית אסתטיקה, החברה למתנ"סים ועוד. במקביל מתמחה החברה בטיפול במשברים וקמפיינים פוליטיים לרשויות מקומיות ולמתן מענה למשרדי ממשלה ואנשי עסקים בכירים.

אלמוג בייסברג, מנכ"ל קבוצת בייסברג, מסר: "בשנים האחרונות עולם הנדל"ן, עם דגש על התחדשות עירונית, סוער ונמצא כל הזמן בכותרות. אנחנו שמחים להצטרף למשפחת R.E.L בתקופה בה הם פורצים אחרי שנים של עשייה מתחת לרדאר למרכז הבמה הציבורית ובטוחים שנגיע יחד להישגים גדולים".

טוביה לבקוביץ', יו"ר קבוצת R.E.L, הוסיף: "הרבה אתגרים מחכים לנו בשנים הקרובות ואנחנו שמחים שקבוצת בייסברג תלווה אותנו בהם. הקבוצה, בזרועות השונות שלה מגשימה את החלום הציוני, בונה ומפתחת את הארץ מצפון ועד דרום ותמשיך לעשות זאת ביתר שאת עם פרויקטים מסקרנים ומעניינים שייחשפו בתקופה הקרובה".

בלוגים קשורים

דילוג לתוכן